Ақмола облысы білім басқармасыныың Біржан сал ауданы бойынша білім бөлімінің
«Қоғам ауылының Шәймерден Қосшығұлов атындағы жалпы орта білім беретін» КММ
2021 жылға мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша есеп
1. Жалпы ережелер
1) көрсетілетін қызметті берушілер туралы мәліметтер: Біржан сал ауданының жергілікті атқарушы органдарының 2021 жылєа арналєан мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі қызметі туралы есебінде (бұдан әрі – есеп) ауданның жергілікті атқарушы органдарымен, «Қоғам ауылының Шәймерден Қосшығұлов атындағы жалпы орта білім беретін» КММ-не көрсетілген мемлекеттік қызметтер бойынша мәліметтер енгізілген»
2) мемлекеттік көрсетілетін ќызметтер туралы ақпарат: мемлекеттік көрсетілетін қызмет-көрсетілетін қызметті алушылардың өтініші бойынша немесе өтінішінсіз жеке тәртіппен жүзеге асырылатын және олардың құқұқтарын, бостандықтары мен заңды мүдделерін іске асыруға, оларға тиісті материалдық немесе материалдық емес игіліктер беруге бағытталған жекелеген мемлекеттік функцияларды іске асыру нысандарының бірі;
- Мемлекеттік қызметтер: «Қоғам ауылының Шәймерден Қосшығұлов атындағы жалпы орта білім беретін» КММ 5 ақысыз қызмет түрін көрсетеді.
- Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық бағыныстылығына қарамастан, білім беру ұйымдарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау
- Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттар қабылдау.
- Балаларды жалпы білім беретін оқу орыңдарының арасында ауыстыру үшін құжаттар қабылдау.
- Негізгі орта, жалпы орта білім беру туралы құжаттардың тeлнұсқаларын беру.
-Мектепке дейінгі ұйымдарға қабылдау.
2021 жылдың қорытындысы бойынша көрсетілген мемлекеттік қызметтер саны – ЭҮП электронды түрде көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің саны _21__ қызмет түрі.
- Тегін негізде 21 қызмет түрі көрсетілген мемлекеттік қызметтер саны ___21_ құрады: - Мемлекеттік корпорация арқылы – 0____; - электрондық түрде - __20__ (ЭҮП Ақпараттық жүйелер); – Қағаз түрінде көрсетілді-1. Қызмет тегін көрсетіледі көрсетілетін қызметті беруші арқылы-0 қызмет.
3) неқұрлым сұранысқа ие мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы ақпарат.
- Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық бағыныстылығына қарамастан, білім беру ұйымдарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау
- Жалпы білім беретін мектептердегі білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарын тегін жеңілдетілген амақтандыруды ұсыну
2. қызмет алушылармен жұмыс
1) Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу көздері мен орындары туралы мәліметтер.
Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы аќпаратты Мемлекеттік ќызмет көрсететін бөлімнің стендтерінен алуға болады. Мектеп сайтында
http://sc0021.birzhansal.aqmoedu.kz ,мектептің Instagram және Fаcebook парақшаларында, сондай-ақ Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығының телефондары бойынша 1414.
2) мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық әктілердің жобаларын жария талқылаулар туралы ақпарат.
Жария талќылау үшін мемлекеттік органның қызметі туралы есеп сайтта «электрондық үкімет» веб – порталында, жергілікті атқарушы органның интернет ресурсында орналастырылады, онда әрбір тұрғын есептерді қарай алады.
3) мемлекеттік қызметтер көрсету процесінің ашықтығын қамтамасыз етуге бағытталған іс-шаралар (түсіндіру жұмыстары, семинарлар, кездесулер, сұхбат және басқалар).
Мемлекеттік қызметтерді көрсету үрдісінің ашықтығын қамтамасыз ету және қызмет алушылардың хабардарлығын арттыру мақсатында жыл бойы 2 дөңгелек үстел өткізілді. Fecebook әлеуметтік желілерінде 1 мақала жарияланды
3. Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін жетілдіру жөніндегі қызмет
1) Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін оңтайландыру және автоматтандыру нәтижелері.
Мемлекеттік қызметтерді көрсетуді қарастыратын Мемлекеттік қызметтер тізіліміне өзгеріс енгізілді.
2) мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы қызметкерлердің біліктілігін арттыруға бағытталған іс-шаралар.
Жергілікті атқарушы органдардың, көрсетілетін қызметті берушілердің қызметкерлері үшін мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша техникалық оқуға қатысқандар – 2 қызметкер оқытылды: - оның ішінде мемлекеттік қызметшілер-3, Техникалық оқу ZOOM қосымшасы арқылы онлайн режимде өткізілді
3) мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін нормативтік-құқықтық жетілдіру болып табылады.
Мемлекеттік қызметтерді көрсетуді қарастыратын Мемлекеттік қызметтер тізіліміне өзгеріс енгізілді.
4. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бақылау
1) Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті алушылардың шағымдары туралы ақпарат (қосымша).
2021 жылы Мемлекеттік қызмет көрсету туралы шағымдар тіркелген жоқ.
2) мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын ішкі бақылау нәтижелері.
Бұзушылықтар анықталған жоқ
3) мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына қоғамдық мониторинг нәтижелері. Қоғамдық мониторинг нәтижелеріне сәйкес, 2021 жылы мемлекеттік қызмет көрсету сапасына мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдерін бұзу анықталған жоқ.
4) мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына қоғамдық мониторинг нәтижелері.
Қоғамдық мониторинг нәтижелеріне сәйкес, 2021 жылы мемлекеттік қызмет көрсету сапасына мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдерін бұзу анықталған жоқ.
5. Мемлекеттік қызметтер көрсетудің одан әрі тиімділігінің перспективалары және сапасына көрсетілетін қызметті алушылардың қанағаттануын арттыру.
Көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына қанағаттануын арттыру мақсатында 2021 жылға арналған мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын арттыру бойынша жоспарлы көрсеткіштер бекітілді, 2021 жылға арналған мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы ҚР заңнамасын сақтау мәселесі бойынша бақылау іс-шараларының жоспары бекітілді.
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру бүгінгі күні мемлекеттік басқару жүйесін жетілдірудің маңызды бағыты болып қала береді: мемлекеттік басқаруды жетілдірудің нысаналы көрсеткіштерінің бірі азаматтардың мемлекеттік қызмет көрсету сапасына қанағаттануын арттыру болып табылады. Яғни, "сервистік мемлекет" моделіне көшу міндеті бекітілген, онда мемлекеттік басқару органдары Азаматтар мен ұйымдардың мүддесі үшін қызмет көрсетеді, ал мемлекеттік басқару сапасын негізгі бағалаудың бірі азаматтардың мемлекеттік қызметтерді ұсыну сапасына қанағаттануы болып табылады.
Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша
қызмет алушылар шағымдары жөнінде ақпарат
Шағым беруші туралы мәлімет |
Шағым мәнісі |
Шағымды қараған және (немесе) шешім қабылдаған орган (ұйым) |
Қараған күні |
Шағымды қарау нәтижесі жөніндегі құжат нөмірі |
Қабылданған шешім |
Қабылданған шешімді қайта қарау туралы мәлімет |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
Шағымдар түскен жоқ |
||||||
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
Мектеп басшысы С.Шарипова
Орынд: Биахмет Е
тел.: 8(71639)20215